• Trender & Guider
  • Bloggere
  • StylistaTV
  • Giggles & Dimples
  • Ingrid Holm
  • Guri Heli
  • by Benedicthe
  • Cath in the City
  • Eirin Kristiansen
  • Marie Wolla
  • Anniken Jørgensen
  • Hanna Martine

CathInTheCity

18, March 2016 | 11:25

Venice

10 Comments | Fashion, Los Angeles 2016, Outfits, Travel

Reisen er sponset av SAS

A morning in Venice♥

Good morning from Stockholm guys! We just landed after the most comfortable trip ever. It’s the best business cabin I’ve ever been in, and I almost didn’t want to get off the plane when we landed, haha. Unfortunately I didn’t get good sleep at all – I have such a hard time falling asleep in any other place than my bed. Today I have a full day of setting up the pop up shop, picking up clothing racks and so much more, so I’m probably gonna be exhausted for the pop up shop tomorrow. I don’t even want to think about it, hah.

Oh – and Venice you guys. Venice!! It’s one of the most magical places on earth I think. It’s so different, so unique, so energizing and so fun! We spent what I guess is yesterday morning there, time differences always confuses me. Definitely a must visit if you’re ever in LA! I took a whole bunch of pics at the beach and the boardwalk which I’ll share with you another day. Here’s just a little sneak peek! Wish me luck today, and have a good one my loves♥

• • • • • • • • • •

God morgen fra Stockholm, jenter! Vi landet akkurat etter den mest komfortable flyturen noensinne. Det er virkelig den beste businesskabinen jeg har flydd med – det var nesten så jeg ikke ville gå av flyet da vi landet! Haha. Jeg fikk dessverre ikke sovet noe særlig i det hele tatt, ettersom jeg har skikkelig problemer med å få sove andre steder enn i en myk seng i et helt mørkt og stille rom. Så irriterende! Når jeg lander i Bergen senere har jeg nemlig en heftig ettermiddag og kveld foran meg, som blant annet inkluderer å hente klesstativer, samle sammen kleshengere, kjøre alt ned til hotellet til morgendagens pop up shop, og så.. Sette opp hele butikken! Æææ.. Jeg gruer meg, haha. Men det er bare til å sette i gang med en gang jeg lander, så får jeg heller sove når jeg er død. Eventuelt på søndag.

Pop up shop’en blir fantastisk forresten! Hvis jeg fortsatt er ved bevissthet når jeg kommer hjem i kveld, skal jeg dele litt bilder av den og det jeg skal selge. Hvis ikke håper jeg uansett at jeg ser deg der! Husk å melde deg på Facebook-eventen her. Det smelles i gang klokken 12!

Og så.. Venice, dere. Venice!! Det må være et av de mest magiske stedene på jorden. Det er så annerledes, så unikt, så fullt av energi og så morsomt! Vi tilbragte det som må være morgenen i går der – tidsforskjellen forvirrer meg. Definitivt et must å besøke når du er i LA! Jeg tok en hel haug med bilder fra stranden og strandpromenaden som jeg skal dele med dere om noen dager. Her er bare en liten smakebit fra inngangen til strandområdet, med det ikoniske skiltet. Uansett – ønsk meg lykke til i dag, og ha en fantastisk fredag mine kjære♥

10 Comments

17, March 2016 | 15:24

Beverly Hills Strolling

16 Comments | Fashion, Los Angeles 2016, Outfits, Travel

Sponset behandling, sandaler og reise

Dress: Zara / Sandals: Bianco by Caroline Berg Eriksen / Bag: Chanel

This is my last morning in LA!! I’m so sad, I want to stay here for months. We’re headed home in just a few hours, but before that Sandra and I are gonna take one last trip to Santa Monica. Yesterday was one of the best days all year! The Google and Youtube tour was so incredibly interesting and inspiring, and after that Sandra and I headed to the iconic Beverly Hills Hotel to have lunch. The day ended with a magical beach party in Santa Monica, which was a little too fun for our own good, haha. Oh, how I’ll miss it!!

I’ve taken tons of pictures which I’ll share the next few days. Now I need to start packing and head out, see you later♥

• • • • • • • • • •

Dette er min siste morgen i LA!! Jeg er så nedfor – jeg vil bli værende i flere måneder til, haha. Det er ikke mange timene til vi må avgårde til flyplassen, men før det skal Sandra og jeg ta en siste tur til Santa Monica. I går var forresten en av de beste dagene på lenge! Besøket på Google og Youtube var så ekstremt interessant og inspirerende, og etter det dro Sandra og jeg til ikoniske Beverly Hills Hotel for å spise lunch. Dagen ble avsluttet med et magisk beach party i Santa Monica, og vi hadde det nok litt for gøy for vårt eget beste, haha. Herregud – som jeg kommer til å savne denne byen!

Brunfargen min på denne turen er det Bergen Spraytan som står for. Jeg syns fargen er så fin og naturlig! Før man skal til et så herlig sted som LA er det klart at man vil ha litt farge på kroppen, og siden jeg ikke tar solarium var en profesjonell spraytan det perfekte alternativet. Det er det forresten uansett! Søteste Bettina sprayet meg for nesten en uke siden, og fargen er fortsatt like fresh og fin. Jeg fikk ikke skjolder i det hele tatt, og fargen er veldig naturlig samtidig som at den er dyp. Anbefales på det varmeste hvis du vil være litt ekstra brun og fresh til en reise eller en spesiell anledning! Jeg tok faktisk spraytan forrige gang jeg var i LA, der jeg ikke bare ble oransje, men helt ekstremt skjoldete også. Sengetøyet var i tillegg knalloransje neste morgen, haha! Jeg la meg faktisk i hvitt sengetøy bare timer etter sprayen denne gangen, og det var ikke én eneste flekk. Det sier litt om kvaliteten! Når det er snakk om spraytan kan det bli veldig fint, eller veeldig lite pent, så her gjelder det å gå til noen som kan sakene sine. Bergen Spraytan er en av Norges fremste eksperter på feltet – så der er du i trygge hender!

Nå må jeg starte pakkingen, og nyte de siste timene her. Vi snakkes senere jenter♥

16 Comments

16, March 2016 | 07:32

Beverly Hills Gala Dinner

19 Comments | Los Angeles 2016, Travel

Reisen er sponset av SAS

Local time: 23.30

Gala dinner at Mr. C Hotel Beverly Hills♥

This trip is simply amazing! We get to do so many fun things – like tonight’s gala dinner at a luxury hotel in Beverly Hills. You guys know how obsessed I am with «The Real Housewives of Beverly Hills», right? Well, now I got to see what it’s like in their world for a night, haha. Fun!! The location was absolutely stunning. We had wine at the rooftop terrace to live music and the gorgeous California sunset, before a yummy three course dinner was served, and several speeches from the CEO of SAS and other important people. So cool!

I do wish I would be able to enjoy it more though. The jetlag woke me up at 5am this morning, and we were all so incredibly tired. Us bloggers ended up taking an Uber home before the rest of the crew.. It’s so bad – we’re the youngest people here and we’re go to bed the earliest! Haha. Now I’m gonna get some much needed sleep, before the last day tomorrow. It’s gonna be super eventful! We’re visiting Youtube and Google, which I’m majorly excited about. Then Sandra and I have plans to explore more of Beverly Hills, before a beach party in Venice makes the perfect ending to our trip. Have a wonderful day sweets♥

• • • • • • • • • •

Denne turen er virkelig bare helt fantastisk! Vi får gjøre så mye gøy – som kveldens gallamiddag på et luksushotell i Beverly Hills. Dere vet jo hvor besatt jeg er av «The Real Housewives of Beverly Hills», ikke sant? Vel, i kveld fikk jeg oppleve hvordan det er å være i deres verden for en kveld, haha. Så gøy! Hotellet var bare helt utrolig fint. Vi drakk vin på takterrassen til live musikk og den unike California-solnedgangen, før en treretters middag ble servert akkompagnert av taler av blant annet SAS’ CEO Rickard Gustafson. Superkult!

Selv om dette er en opplevelse for livet, skulle jeg så gjerne ønske at jeg klarte å nyte det mer. Jeg er nemlig så trøtt!! I dag vekket jet lag’et meg klokken 5, og mellom forretten og hovedretten var jeg klar til å hoppe til sengs. Heldigvis er det ikke bare meg det gjelder, så jeg og de andre bloggerne tok en Uber hjem så snart desserten var fortært. Det er så ille – vi er de yngste her, og vi legger oss tidligst! Haha. Nå skal jeg få litt etterlengtet søvn, før den siste dagen i morgen. Den kommer til å bli veldig innholdsrik, og veldig fin! Vi skal blant annet på besøk til Youtube og Google, før Sandra og jeg skal sjekke ut mer av Beverly Hills. På kvelden står beach party i Venice på planen – en perfekt avslutning på reisen! Ha en fin dag søtinger♥

19 Comments

15, March 2016 | 19:00

Santa Monica

20 Comments | Los Angeles 2016, Travel

Reisen er sponset av SAS

An hour in Santa Monica♥

Hi from LA babes♥ Yesterday when we arrived we went straight to Santa Monica – one of my favorite places on earth! The others went on a bike ride, but since Sandra has grown up in places where they don’t ride bikes, she never learned how to, haha.. So we just walked around for an hour, which was magical! Walking around is seriously like being in a movie, it just doesn’t seem real! It’s so beautiful there, and there’s so many people to watch.. So fun! We of course had to do the rollercoaster at Santa Monica Pier, which was a blast. After that we headed home to change, and went out for an amazing vegan dinner. I’ll tell you more about it later, right now Sandra and I are headed to Beverly Hills to spend the day there. I’m so excited! Remember to follow along on my Snapchat for live updates, you’ll find me under «cathinthecity». Have a wonderful day♥

• • • • • • • • • •

Hei fra LA søtinger♥ I går da vi kom til hotellet dro vi rett til Santa Monica – et av mine favorittsteder på jorden. De andre leide sykler, men siden Sandra har vokst opp på forskjellige steder i verden der de ikke sykler, har hun aldri lært det, haha. Derfor tuslet vi bare rundt til fots, som var helt magisk! Det er noe helt spesielt med Santa Monica beach, alt virker liksom som en film.. Det er så nydelig der, og der er så mange morsomme mennesker å se på! Vi måtte selvfølgelig ta berg og dalbanen på Santa Monica Pier, som virkelig vekket de trøtte kroppene våre, hihi. Etter en liten time der dro vi tilbake til hotellet for å skifte, før det bar ut på veganmiddag, som var himmelsk. Jeg forteller mer senere, akkurat nå skal Sandra og jeg avgårde til Beverly Hills for å nyte dagen der. Jeg gleder meg! I kveld er det gallamiddag, som jeg er sikker på at blir helt uforglemmelig. Husk å følge med på Snapchat for live oppdateringer, du finner meg under «cathinthecity»! Ha en nydelig kveld der hjemme♥

20 Comments

14, March 2016 | 06:46

LA Next ✈

5 Comments | Los Angeles 2016, Travel

Reisen er sponset av SAS

Off to LOS ANGELES♥

This must be the best Monday so far this year! Why? Because I’m on way to Los Angeles!! I’m so incredibly excited, but I probably don’t even have to tell you, haha. I’m going with SAS, as they are celebrating their new daily direct route from Stockholm to LA! SAS has set up such an amazing programme for us. Even though we won’t have more than two full days there – they will be filled with amazing activities from morning to night. When we land later we’re all headed to Santa Monica for some bike riding along the beach, and later we’re having dinner at an amazing outdoor restaurant in Santa Monica called «Plant Food + Wine». The restaurant is vegan, and I’m so excited to try the food. One of my favorite restaurants in New York is actually a vegetarian – I’m into it!

• • • • • • • • • •

Dette må være årets beste mandag så langt. Hvorfor? Fordi jeg er på vei til Los Angeles!! Jeg er så utrolig giret, men det trenger jeg vel ikke engang fortelle dere, haha. Jeg reiser sammen med SAS, i anledning deres nye daglige rute fra Stockholm til LA. Det må selvfølgelig feires, og jeg var ikke vond å be! SAS har satt opp et helt fantastisk program for oss. Selv om vi faktisk bare har to hele dager der, kommer vi til å få oppleve så mye kult fra morgen til kveld! Når vi kommer frem skal vi til Santa Monica for å sykle langs stranden, før en middag på restauranten «Plant Food + Wine» står på menyen. Restauranten er utendørs, og den er vegansk! En av favorittrestaurantene mine I New York er faktisk vegetarisk, så jeg gleder meg til å smake på den veganske maten. Det er sikkert himmelsk!

I’m the only Norwegian blogger going on this trip, but luckily my super sweet friend Sandra from Denmark is going too. Several of my favorite Swedish bloggers are going, in addition to journalists. Fun traveling group, right? In the next few days we’ll get to go on a tour at Google and YouTube’s offices – which I’m really looking forward to, we’ll go to a beach party at Santa Monica Beach, the gala dinner at the luxury hotel in Beverly Hills, and so much more. Sandra and I have also booked a table for lunch at Chateau Marmont tomorrow, and I think we’ll spend the day in Beverly Hills just the two of us. So excited! The last time I was there, I got to stare at Channing Tatum for three hours straight, before Chris Rock came and joined the party. Fingers crossed that we’ll all reunite this time! Haha. Now we have an 11 hour flight ahead of us, so I’ll see you later. Oh, and don’t forget to follow along on the fun on Snapchat! You’ll find me under «cathinthecity»♥

• • • • • • • • • •

Jeg er den eneste norske bloggeren på turen, men heldigvis er min skjønne venninne Sandra fra Danmark også med. Flere av favorittbloggerne mine fra Sverige er også med, i tillegg til journalister fra de skandinaviske landene. En superfin reisegjeng, syns dere ikke? I løpet av de neste dagene skal vi blant annet få en omvisning hos Google og Youtube – som jeg virkelig ser frem til, vi skal på beach party på Santa Monica Beach, gallamiddag på et luksushotell I Beverly Hills, og så mye mer.. I morgen har vi litt fritid på dagen, så da skal Sandra og jeg tilbringe dagen i Beverly Hills. Vi har også booket bord til lunch på Chateau Marmont! Dere husker kanskje at det var der jeg fikk gleden av å stirre på Channing Tatum i tre timer i strekk da jeg var der sist, før Chris Rock kom og joinet? Jeg krysser fingrene for en reunion i morgen! Haha. Men først står en 11-timers flytur på planen, så vi sees senere. Og du? Husk å følge med på Snapchat for oppdateringer – du finner meg under «cathinthecity»♥

5 Comments

  • « Previous Page
  • 1
  • 2
  • Facebook
  • Instagram

Categories

Archive

Facebook

Bloglovin

.

Copyright © 2026 · Minimalist Theme On Genesis Framework · WordPress · Log in